
Tarih | Seçenekler | İki Kişilik Odada Kişi Başı | 29.08.2025 - 01.09.2025 | Otel | 629,00 EUR |
İstanbul Havalimanı Dış Hatlar Gidiş Terminali Türk Hava Yolları kontuarı önünde siz değerli misafirlerimiz buluşuyoruz. Bagaj ve bilet işlemlerinin ardından Türk Hava Yolları tarifeli seferi ile uçuş. Varışımızı takiben havalimanında bizleri bekleyen özel otobüsümüz ile panoramik Valetta şehir turu için hareket. Valetta şehri Avrupa Birliği Bakanlar Kurulu tarafından 2018 yılı Avrupa kültür başkenti olarak seçilmiştir. Otobüsümüzden inmeden önce bu güzel şehrin surlarının etrafında aracımızla bir tur yaparak, muhteşem surlarla çevrilmiş Valetta şehrini dışarıdan görebileceğiz. Sonrasında Başkent Valletta’nın canlı sokaklarını gezerek şehri keşfedeceğiz. İlk durağımız bu görkemli şehri çevreleyen savunma surlarının üst bölümünde yapılmış olan “Barracca Bahçeleri” olacaktır. St. John şövalyeleri tarafından yapılmış olan bu bahçeler aynı zamanda Büyük Liman’ın ve surlarla çevrilmiş olan 3 eski şehrin de muhteşem manzarasına sahiptir. Daha sonraki durağımız “St. John Co-Catedrali” olacaktır. Barok tarzında yapılmış olan bu katedral sade dış görünüşünün aksine çok zengin bir iç süslemeye ve ünlü ressam Caravaggio’nun resimlerine de ev sahipliği yapmaktadır.Yürüyüşümüz başkentin tarihi öneme sahip binalarının arasında devam ederken “Büyük Üstad Sarayını” ve “Başbakanlık Konutunu” göreceğiz. Turumuzun ardından serbest zaman. Arzu eden misafirlerimiz rehberimizin ekstra olarak düzenleyeceği Marsaxlokk & 3 Şehirler (kişi başı 40€) turuna katılabilirler. Turumuza “Marsaxlokk” isimli balıkçı köyünü ziyaret ederek başlıyoruz. Luzzo isimli Malta’ya özgü renk ve dizayna sahip ufak şirin balıkçı kayıklarını sunduğu manzarayı kaçırmamalısınız. Aynı zamanda açık bir pazar kurulan bu şirin balıkçı köyünde serbest zamanınız olacaktır. Sonra turumuz Malta tarihinin beşiği unvanını kazanmış şövalyelerin yurdu ‘3 Şehirler’ ile devam edecektir. Cottonera olarak da bilinen ve Malta Şövalyeleri tarafından inşaa edilmiş ve desteklenmiş Vittoriosa, Cospicua ve Senglea şehirlerini bizimle keşfedin. Cospicua’daki otobüs gezimizin sonrasında yürüyerek mistik ve gizemli Vittorosa şehrinin dar sokaklarını gezeceğiz, tarihi kiliseleri ve sarayları göreceğiz. Son olarak da muhteşem liman manzarası ile Büyük Liman’ın merkezinde konumlandırılmış gözetleme kulesi ile Senglea bizi bekliyor olacak. Tur sonrası otele geri dönüş ve konaklama otelimizde.
Sabah kahvaltı sonrası serbest zaman. Arzu eden misafirlerimiz rehberimizin ekstra olarak düzenleyecceği Gozo Turu (kişi başı 65€) katılabilirler. Malta’nın ikinci büyük adasıdır. Yüzölçümü yaklaşık 65 km2, nüfusu ise 30 000 kişi kadardır. Bu turumuz için sabah erken saatlerde otellerden hareket ediyoruz ve Bugibba, Mellieha, St.Paul güzergahından adanın en kuzey noktasında bulunan Cirkewwa Limanı’na gidiyoruz. Eski tarihte küçük bir şapel olan fakat günümüzde çok büyük bir Adak kilisesi olan T'pino Kilisesini ziyaret edip dileklerimizi diledikten feribota biniyoruz ve Gozo’ ya geçiyoruz. Feribot yolculuğu yaklaşık 30 dk sürer ve yolda ülkenin küçük adaları olan Comino ve Cominotto da görülür. Turumuz sonrası otelimize geri dönüş. Konaklama otelimizde.
Sabah kahvaltısının ardından serbest zaman. Arzu eden misafirlerimiz rehberimizin ekstra olarak düzenleyeceği Mdina & Mosta & Temel Reis’in Köyü turuna (kişi başı 65€) katılabilirler. Mdina, Malta’nın eski başkentidir ve tarihi bir öneme sahiptir. Bize katılın ve aynı zamanda sessiz şehir olarak bilinen gizemli şehrin daracık sokaklarında yürüyerek şehri keşfedelim. Gezimiz esnasında Malta adasını neredeyse panaromik olarak 360 derece görme fırsatı sunan şehrin surlarına gideceğiz. Sonrasında Mosta'ya devam ediyoruz. Avrupa’daki desteksiz inşa edilmiş en büyük kubbelerden biri olan “Mosta” olacaktır. Mosta sonrasında epey keyif alacağınız Temel Reis’in Köyü olarak bilinen kasabaya gideceğiz. 1979 yılında 7 aylık bir çalışma sonrası film çekimleri için inşa edilen bu kasaba, daha sonradan adanın turizm merkezlerinden birisi haline gelmiştir. Çeşitli aktiviteleri izleyebileceğiniz ve keyifli zaman geçireceğimiz zaman sonrasında serbest zaman. Konaklama otelimizde.
Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından uçak saatine bağlı olarak Malta Havalimanı’na transfer. Bagaj ve check-in işlemlerinin tamamlanmasının ardından Türk Hava Yolları tarifeli seferi ile İstanbul'a hareket. Varışımız ile birlikte turumuzun ve servislerimizin sonu.
|
|||||
OTEL KATEGORİSİ |
3 YILDIZLI OTELLER |
||||
Malta |
Saint Julian’s Bölgesi |
||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
PARKUR |
KALKIŞ |
VARIŞ |
UÇUŞ KODU |
YÖN |
|
İSTANBUL IST – MALTA MLA |
08:10 |
08:45 |
TK 1369 |
GİDİŞ |
|
PARKUR |
KALKIŞ |
VARIŞ |
UÇUŞ KODU |
YÖN |
|
MALTA MLA – İSTANBUL IST |
09:40 |
14:15 |
TK 1370 |
DÖNÜŞ |
|
|||||
OTEL KATEGORİSİ |
3 YILDIZLI OTELLER |
||||
Malta |
Saint Julian’s Bölgesi |
||||
|
|||||
|
|||||
|
|||||
PARKUR |
KALKIŞ |
VARIŞ |
UÇUŞ KODU |
YÖN |
|
İSTANBUL IST – MALTA MLA |
08:10 |
08:45 |
TK 1369 |
GİDİŞ |
|
PARKUR |
KALKIŞ |
VARIŞ |
UÇUŞ KODU |
YÖN |
|
MALTA MLA – İSTANBUL IST |
09:40 |
14:15 |
TK 1370 |
DÖNÜŞ |
1- Ödemeler
1/a- Kayıt esnasında rezervasyon bedelinin tamamı Acente’ye ödenmesi gerekmektedir. Anılan süreler içinde belirtilen ödemelerin gerçekleştirilmemesi halinde yapılan rezervasyon (lar) iptal edilerek, toplam rezervasyon bedelinin P (yüzde elli)’si cayma tazminatı olarak tüketiciye fatura edilir.
1/b- İndirimli hizmet satın alan (rezervasyon yaptıran) tüketici, toplam tutarın tamamını kayıt esnasında ödemekle yükümlüdür.
1/c- Erken rezervasyon ve kampanyalı rezervasyonlarda rezervasyon bedelinin tamamı, rezervasyon esnasında ödenmesi gerekmektedir. Cayma tazminatı I/A maddesi ile aynıdır.
2 - İptal & Devir
Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına veya devamına engel teşkil eden; gerekli yolcu sayısı kadar kesin kaydın oluşmaması, otelin short a düşmesi veya belirli sebeplerle otelin rezervasyon kabul etmemesi ve/veya olumsuz hava koşulları, yol engeli, grev, terör, sis, savaş ihtimali, iktisadi ve idari krizler, öngörülemez teknik hususlar ve tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal veya tehir edebilir. Bu durumda tüketicinin tazminat hakkı yoktur.
2/a- Tüketici, hizmetin başlamasına 30 gün kalaya kadar iptal talep ettiğinde, ödediği bedelin tamamı kendisine iade edilir.
2/b- Tüketici, hizmetin-konaklamanın başlamasından 30(otuz)-15(onbeş) gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde toplam rezervasyon bedelinin 5 (otuzbeş)'ini, 15 (onbeş) -7 (yedi) gün önce sözleşmeyi iptal etmesi halinde toplam rezervasyon bedelinin P (elli)'sini, 7 (yedi)günden daha az bir süre kala ise tamamını acenteye ödemeyi kabul ve taahhüt eder. Tüketici tarafından yapılan tarih değişiklikleri iptal hükmündedir.
2/c- Tüketici, indirimli satış döneminde satın almış olduğu Erken Rezervasyon İndirimli Ürününü herhangi bir sebeple iptal ettirmek isterse,iptal sigortası yaptırmamış ise gezi bedelinin tamamını otelegidelim.com’a ödemeyi kabul eder ve taahhüt eder.
2/d- Tüketicinin, kendisi veya birinci derece akrabalarının 10 (on) günlük mutat iştigaline engel olan rahatsızlıkları veya ölümlerini tam teşekküllü devlet hastanesinden alınacak resmi kurul raporu ile hizmetin başlamasından önce yazılı ibrazı, iptal/devir maddelerinin istisnasıdır.
2/e- Tüketici, hizmetin başlamasına tam 7 (yedi) gün öncesine kadar rezervasyonunu istediği kişiye devredebilir. Devralan kişi, bakiye ve devir sebebiyle doğan tüm masraflardan devreden ile beraber sorumludur. Tüketici, tüm İptal/devir taleplerini yazılı olarak hizmetin başlangıcından önce acenteye sunmakla yükümlüdür.
2/f- Tüketicinin başlangıcını kaçırdığı hizmete-konaklamaya iştirak edeceğini yazılı olarak bildirmemesi durumunda; acente tüketici adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 (yirmidört) saat sonra iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
2/g- Acente gerekli gördüğü durumlarda Tüketiciye bildirmek kaydıyla ilan ettiği veya kayıtlarını aldığı rezervasyonları hizmetin başlamasından önce kısmen veya tamamen iptal edebilir. Aynı sürede veya hizmet-konaklama sırasında acente hizmet kapsamındaki otel isimlerini, ulaşım araçları ile bunların hareket yerlerini, programda belirtilmiş ve gezilecek yer olarak gösterilmiş yerlerin ziyaret sıralarını değiştirebilir. Tüketici bu değişiklik ve iptalleri haklı nedenlerle kabul etmediği takdirde, rezervasyonunu iptal edip, tüketilmeyen hizmet bedellerini iade alma hakkına sahiptir.
2/h- Tüketici; indirimli satış döneminde satın almış olduğu indirimli erken rezervasyon ürününde herhangi bir sebeple tarih değişikliği yaptırmak isterse, talepte bulunduğu tarihte geçerli olan liste fiyatları üzerinden indirimsiz rezervasyon değişikliği yapılacağını kabul eder.
2/ı- Tüketicinin, başladığı turu hizmetin kusurlu olduğundan bahisle terk etmesi halinde, turu terk ettiğini Seyahat Acentesi yetklisine ve konakladığı otele sebepleri ile birlikte yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde tüketici turu terk etmiş sayılmaz ve hizmeti alıp kullanmış addolunur.
2/j- Tüketicinin satın aldığı tur programını şikayet ettiği halde sonuna kadar kullanması, şikayetçi olduğu hususlar ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.
3- Genel Hükümler
3/a- Bagaj ve içeriği ile ilgili her türlü sorumluluk bagaj sahibine aittir. Tüketici seyahat edeceği aracın ve konaklayacağı tesisin tabi olduğu yasa ve teamüllere uymakla yükümlüdür.
3/b- Ulaşım hizmeti sağlayıcıların ağır kusurundan kaynaklanan bagaj kaybı veya hasarı durumlarında; tüketicinin sağlayıcıya kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi halinde, bagajın içinde bulunan eşyaların maddi ve manevi değeri ile sair vasıf ve özellikleri gözetilmeksizin, gezinin toplam bedeli içinde ulaşıma isabet eden kısmının 1/2'si, kaybolan eşya ve valizin maddi ve manevi tazminatı olarak, acente tarafından eşya sahibi tüketiciye ödenir. Acente, kendisine yazılı olarak kıymetleri ile birlikte deklare edilerek teslim alınmış eşyanın her türlü kaybından, hasarından ve çalınmasından, en çok toplam rezervasyon tutarının ulaşım bedeli kadar sorumludur.Ayrıca konaklama hizmeti esnasında veya çıkış günü yaşanan bagaj veya eşya kayıp veya hasarlarında tüketicinin kayıp veya hasar TUTANAĞI düzenlettirmesi gerekmektedir, ayrıca bu tür kayıp veya hasarlarda acente herhangi ödeme yapma sorumluluğu taşımamaktadır.
3/c- Satın alınan hizmetlere- konaklama tutarlarına VİZE İŞLEMLERİ ve HİZMETLERİ dahil değildir.
3/d- Acente, taahhüt ettiği hizmetin başlamasından sonra meydana gelen mücbir hal, tüketicinin sorumlu olduğu hal ve 3. kişilerin şahsi sorumluluklarından kaynaklanan haller dışındaki sebeplerden sorumludur. Acente sorumluluğu dahilindeki hallerde, tüketici aleyhine olan değişiklikleri TÜRSAB Kütahya Çizelgesi hükümleri uyarınca Tüketici'ye bedel veya hizmet iadesi şeklinde tazmin edebileceği gibi, aynı zamanda, fiyata dahil olmayan ve hizmet esnasında Tüketici'ye verilen ek ve /veya alternatif düzenlemeler ile de telafi yoluna gidebilir. Ayrıca Tüketici’nin başka bir seyehatinden Acente’nin teklif edeceği oran/tutar ile ilave indirimler verilerek te telafi edilebilir. Ek, ikame hizmetlerin veya ilave indirimlerin Tüketici tarafından alınıp kullanılmış veya tüketilmiş olması Tüketici'nin bedel iadesi ve tazminat haklarını ortadan kaldırır.
3/e- Tüketici, rehber, tesis, acente ve ulaşım aracı yetkililerinin satın alınan hizmetle ilgili bildirdiği kurallara uyacağını; 3.kişilerin can, mal ve huzuruna saygı duyacağını aksi takdirde hizmeti haklı nedenle alamayacağını ve iade hakkının bulunmadığını kabul eder.
3/f- Tüketicinin, ifa edilen hizmetin kusurlu olduğundan bahisle rezervasyonu sonlandırması halinde, acente yetkilisine ve konakladığı otele sona erme sebeplerini yazılı olarak bildirmek zorundadır. Aksi halde hizmeti alıp kullanmış olarak kabul edilir.
3/g- Tüketicinin şikayetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak acenteye bildirmesi iyi niyetli tüketicinin işbirliği yapma ve özenli davranma borcudur.
3/h- Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan tüketici(ler), kendi adlarına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri tüketici(ler)nin bu sözleşmeyi okuyup imzalaması ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar.Acente tarafından tüketicinin faks,mail v.b iletişim adreslerine gönderilen sözleşme, voucher ve makbuz tüketici tarafından imzalanarak tekrar acenteye gönderileceketir. 24 saat içerisinde gönderilmemesi durumunda iş bu sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar.İptal sigortasının geçerli olabilmesi için işbu sözleşmenin tüketici tarafından mutlaka imzalanıp acentaya gönderilmesi gerekmektedir.
3/ı- 1618 sayılı yasanın 12. maddesi uyarınca; paket tur hizmeti satın alındığı takdirde paket turun eksik ya da hiç verilememesi halleri sigorta ile teminat altına alınmıştır. Teminat kapsamı paket tur bedeli kadardır.
3/j- Tüketici isterse paket tur ve/veya konaklama hizmeti başlamadan önce; kaza ve hastalık halinde çıkış noktasına dönüş masrafları ile her türlü kazadan doğan zarar ile tedavi masraflarını sigortalatabilir
3/k- Acentenin sözleşmeye kısmen ya da tamamen uymaması hallerinde ödenecek tazminatın hesaplanmasında TURSAB MARMARİS ÇİZELGESİ maddeleri uygulanır.
Ad Soyad :
Tc Kimlik No:
İmza :